Moltes Gràcies a tots els que ho heu fet possible.
Ahir diumenge al Centre Cultural les i els llagostencs vam poder gaudir de l’homenatge a l’alcalde Jose Luís López, un acte organitzat per diferents entitats i persones del poble. L’acte es va estructurar en cinc parts, institucional, entitats, partit polític, vida i família. Van ser moltes les entitats que van participar com també moltes les persones a títol individual. Un públic emocionat va omplir el Centre Cultural on només van haver-hi paraules de gratitud per la seva feina i per la forma de ser d’aquest Gran Alcalde i encara millor persona per a La Llagosta.
Volem destacar les paraules d’elogi de les entitats com també la seva petició perquè Jose Luís acabi sent fill adoptiu de la Llagosta i perquè un carrer, plaça o equipament del nostre municipi porti el seu nom.
En els diferents parlaments s’ha de destacar l’emotiu discurs d’Antonio Rísquez que va parlar en nom dels i les socialistes de la Llagosta, on va descriure els valors de llibertat, igualat i justícia social, dels i les socialistes, valors propis de Jose Luís i que els utilitzava com pilars fonamentals en tot allò que hi treballava. El discurs va acabar amb una especial menció a una foto de Jose Luís amb Ernest Lluch ambdós amb el puny esquerre en alt: “Hasta Siempre compañero”
Per aquest motiu volem donar les gràcies a totes les persones i entitats que heu fet possible l’homenatge a l’alcalde José Luis. Gràcies de tot cor.
Posted on gener 19, 2015, in Actes, Publicacions and tagged homenaje Jose Luís, La Llagosta. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.
Deixa un comentari
Comments 0